reklama

S babičkou vo vlaku...

Raz som cestoval do mesta X na skúšku z histórie... Vlak mal ako obvykle počas cesty niekoľko zastávok a v ten deň keď som sa v rannej hmle snažil niečo naučiť sa chodbou blížila babička, s ktorou som zažil tento príbeh.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Miesto učenia som viac pozeral na hmlu von a tak som si skoro nevšimol ako sa ku mne blíži a oproti mne si sadá nejaká babička. Skoro by som si ju nevšimol, ale akosi fučala a keď si sadla tak jej z kabelky vypadlo klbko červenej vlny - čo ušlo jej pozornosti, ale nie mojej... "Len aby sa so mnou nechcela rozprávať", pomyslel som si..

"Podal by ste mi moje klbko prosím?", opýtala sa a keď som ochotne s nezúčastneným úsmevom položil klbko na stolík tak mi povedala: "Ďakujem za úsmev, bol nádherný!" Zamálo, pomyslel som si... Učím sa ďalej - teda snažím sa učiť v rámci možností hmlistého rána a v tom sa ma babička, ktorá si maľuje pery náhle opýta: "Je to dobré?", samozrejme - odvetím a myslím si - babka čo tu na mňa skúšaš...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moje učenie skončilo keď mi začala rozprávať ako nemôže poriadne hýbať prstami, lebo tridsať rokov pracovala ako účtovníčka a písala na stroji, "tam - presne tam, vidíte?" a ukazuje mi budovu čo sa mihla za oknom. "Dlho som pracovala a teraz už môžem rozdávať rady", vysvetľuje mi - jasné babka, vysvetľuj - hovorím si s istotou mladej múdrej generácie..

Tak sa začal náš rozhovor a ona mi rozprávala o svojej práci, jeleňoch čo bývajú vždy tam za oknom, ale teraz ich kvôli hmle nie je vidieť a že ide za dcérou, ktorej pomáha s malou dcérou a o svojom živote. V tom sa opýta: "Viete ako žena spozná, že muž hľadá ženu?", to teda neviem - bezradne pokrčím ramenami - a dúfam, že ide o teóriu..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Že je hladko oholený..": znie odpoveď - to som teda nebol, ale na to asi nedovidela i keď mala pravdu. "Viete život je o páre, niečo na stôl a niečo do postele, ale už sme na mieste veďte ma!" 

Tak som vystúpil spolu s babičkou, ktorú som odvtedy už nevidel a ktorá už asi nežije, skúšku som nespravil, ale naučil som sa niečo z histórie...

Jakub Mitrík

Jakub Mitrík

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žiak čo sa rád učí od dobrého učiteľa. Som hudobník čo sa snaží hrať dobrú hudbu ako najlepšie vie. Rád čítam a zamýšľam sa nad vecami - preto to bude raz jednom inokedy zas o inom. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu